Värmebölja

Idag har det varit lugnt från alla håll inte hört ett knyst ifrån någon, skönt!

Jag och barnen har varit ute på gården idag och det har varit 30 grader varmt, man ska ju inte klaga men eftersom jag snart håller på att gäsa över som det är ändå blir det ju inte bättre av värmen händer, fötter och ben blir som om man skulle ha hällt i ett par liter vatten i dom och jag kan knappt gå.

Trotts de svullna benen och fötterna så tog vi en tur in till stan för att inhandla den efterlängtade poolen som ska svalka oss hela sommaren.

Ikväll har vi börjat fylla den med vatten men det kommer nog att ta hela natten, det är ju 12 kubik vatten som ska i den så det är ganska mycket.

Imorgon är det ju fredag och exet ska ju egentligen hämta barnen så lite pirrigt känns det nog helst eftersom man inte vet om han dyker upp eller inte, men vi får se vad som händer nu är det ju bara imorgon som sambon jobbar så det är ju bra då är vi ju alltid 2 vuxna hemma och det känns ju tryggare.

Har beställt tid idag också för att göra akryl naglar så man får känna sig lite fin trots att man kan känna sig som ett svullo ibland nu när nedräkningen har börjat, så på tisdag blir det lite tid till mig själv.

Ha det bra allihop tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! följer din blogg varje dag .. men har märkt att du inte skrivit på ett bra tag nu... hoppas det inte hänt något....==( ha det bra kram till er! kämpa på!

2009-07-04 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0