Midsommarhelgen

Hej allihopa! Ja som jag skrev sist så blev det så att vi packade ihop och åkte iväg med barnen, husvagnen och alla hundar över helgen för att undvika att det skulle bli bråk.
När vi väl hade kommit fram till min mors stuga ute vid havet så kan man inte bara släppa allt och koppla av direkt utam tankarna på att någon följt efter bilen på vägen dit fortsätter att mala i huvudet tills man håller på att bli tokig.

När väl middagen var över och jag såg barne springa runt ute på gården med min sambo och dom såg helt avslappnade ut med ett leende på läpparna så började jag känna av lugnet lite granna jag också.

Vi spelade spel och åt god mat, jordgubbar och glass mmmmmm allt blev riktigt bra faktiskt.

På lördagen så stannade vi kvar och hade en fantastisk dag vi tog en tur till en camping där man kunde fiska så vi provade lyckan men tyvärr utan resultat, inte ett ända napp.

När vi kom till affären för att fylla på mat förrådet så såg jag surströmmings burkar å vad gott så det blev 2 st stora burkar till oss och barnen fick tacos så alla blev nöjda.

Lillprinsen var så trött efter alla aktiviteter att han somnade framför TVn kl.19.30 helt utslagen så vi bar yt honom i husvagnen och jag la mig också var helt slut efter veckan som varit jag låg och läste meddans mitter tjejen låg bredvid och killade mig på ryggen och vi småpratade ett bra tag, mysigt.

Idag har vi tagit det lungt  hela dagen men man kan inte hjälpa att klumpen i magen kommer tillbaka direkt man tänker på att det är måndag imorgon, men nu har vi en vecka till hemma som vi är själva jag och barnen sedan får min älskling semester och då kommer jag att kunna koppla av mera än jag gör nu för jag vet att han inte låter något hemskt hända oss fler gånger.

Jag vill verkligen att alla som har det jobbigt och inte ser någon ljusning i framtiden ska förstå att någonstans finns ljuset  ibland ser man det bara inte själv utan man kan behöva höra det från någon annan.

Själv fick jag upp ögonen den dag jag träffade min älskling och förstod att jag var älskad, tillsammans kan vi klara allt hur jobbigt det än är!!!

Tack älskling för att du finns och tack barn för att ni är dom underbaraste i världen vet inte vad jag skulle ha gjort utan er!!!

Kram på er och hoppas vi får en underbar och lugn vecka!


Kommentarer
Postat av: Randy

vad skönt med semester snart =)

2009-06-22 @ 22:25:20
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0