Fick ett hjärtattack!

Vaknade i morse när väckarklockan ringde och min sambo skulle iväg på jobbet, han har nu nedräkning och det är endast 3 dagar kvar.
Steg upp med honom och fick en riktigt lång kram i hallen innan han åkte och när han gått låste jag dörren efter honom och myste ner mig i sängen igen.

Somnade om och vaknade av att det knackade på dörren, gud hjärtat hoppade till och började slå krampartat han ju tänka flera olika saker som skulle hända om det var mitt ex.

Jag tittade ut genom fönstret och såg en röd bil på uppfarten som jag inte kände igen, genom fönstret vid ytterdörren stod det någon men jag kunde inte se vem.

Allt kändes mycket mer spännande av att hundarna skällde som dårar, jag gick fram till dörren och frågade vem det var och fick till svar att det var min syster, puuhhh jag började varva ner direkt.

Hon kom in och sa att hon bara lånat bilen utav en vän som hon bor hos nu för att passa deras katt och att det inte var meningen att skrämmas, hon lovade att ringa nästa gång innan hon bara knackade på dörren.

Vi satte oss ner och drack en kopp kaffe tillsammans och lite vatten pratade en stund innan hon var tvungen att åka till jobbet.

Jag tänkte gå nu och väcka tjejerna, lilleman är redan vaken och ser på barnpogram med mig men vädret ute är ju helt underbart så vi hade tänkt åka och bada idag.

Vad sombli utav resten av dagen uppdaterar jag er om senare!.
Ha nu en riktigt solig och bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0