Bad sol och mera bad

Idag åkte vi till utomhusbadet som är tempererat så barnen fick bada  själv gled jag omkring och pratade med alla jag känner, måste säga att det var riktigt trevligt.

Fick några sms ifrån mitt ex idag där han undrade hur det gick med anmälningarna  och en smail gubbe och att han kommer och hämtar barnen på fredag och så skratt igen och att det var konstigt att han inte hört något.
Svarade bara att det inte går att hämta dom och att jag inte lämnar de till honom tills allt är klart och om han har fler funderingar så får han kontakta min advokat.

Vad gäller kontakt med barnen så skrev jag att det bara är att ringa när han vill och vill han träffa dom så får han komma och göra det hos oss.

Vi var på badet till kl.15.30 och sedan åkte vi hem till huset och skulle börja med lite mat tills sambon kom hem ifrån jobbet, men när vi kom hem gick lillemen ut och fångade insekter och jag lade mig en stund för att vila lite.

Sambon kom hem och min älsta flicka stekte hamburgare och vi satte oss och åt allihop, efter maten var lilleman och sambon på gården och lekte vattenkrig och efter det så åkte dom och mittflickan till sjön som ligger 500 m bort och tog sig ytterligare ett dopp idag.

Nu i kväll så har vi bara slappat och varit helt slut efter dagen som varit, imorgon är det torsdag och sambon har lovat barnen att han ska köpa en stor pool som vi ska ha på gården.

Måste väl sammanfatta dagen som riktigt bra faktiskt och längtar tills fredagen är över så att vi får vara tillsammans allihop och bara försöka ha en så skön sommar som vi kan!!!




Natti natti allihop och sov gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0