Än så länge en bra dag!!!

Vaknade i morse av en massa bankande, vi håller på att måla om huset och dom byter ut lite brädor som var ruttna.

Steg upp och tog en kopp kaffe och myste en stund för mig själv framför TV4 nyhetsmorgon efter en stund kom lilleman och kröp upp i mitt knä och innan jag hann reagera hade han slagit om till Disney channel.

När mitten flickan som är 12 år vaknade satt vi och surra om vad vi skulle hitta på idag och kom fram till att vi skulle fara på badhuset för dit är sannolikheten att exet kommer inte stor.
Pang sa det så hade vi packat väskan och var på väg till stan för att ha roligt och få tiden att gå, Vår kontakt person på soc ringde och frågade hur det hade varit igår kväll om det hade varit lungt eller om exet hade kommit.

Sa att det inte hade dykt upp någon igår kväll och hoppades att det inte skulle göra det heller, vi pratade lite om hur framtiden ser ut och hon undrade om helgen var vi skulle vara och så.

Vi åker mest troligt bort ikväll med barnen, lånar husvagnen av en bekant och rullar iväg så vi kan slappna av och få en bra midsommar med myckt lekar och god mat.
Vi bestämde att vi skulle höras på måndag och om det skulle bli något i helgen så skulle jag ringa socialjouren direkt så dom kan rycka ut.

Så här ser det ut än så länge idag, vi får hoppas det håller i sig!
Ha det så bra alla så uppdaterar jeg er senare ikväll..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0